Foaie verde, grâu uscat…piscină mi-am cumpărat


Astă vară…

Vorbă-n vorbă cu o vecină

Ce-şi săpa şi ea-n grădină

că e aşa de cald, măi frate,

de mi-e ud tricou’n spate,

Iar aşa nu se mai poate.

Tot am stat şi m-am gândit,

Am luat-o uşurel

M-am documentat niţel

Cum să fac ca prin neghină

Să-mi montez şi eu piscină?!

Una mare în pământ,

mi-a ieşit rapid din gând

una mică şi cochetă,

ar fi soluţia perfectă.

Mânat de căldura mare

Ce ducea spre disperare

Am luat-o pe-ndelete

Şi m-am dat pe „internete”

Şi-am găsit idei „angro”

La cei de la agua.ro.

O piscină frumuşică

Nici prea mare, nici prea mică

Ieftină, nevoie mare

Şi uşoară la montare.

Am ochit-o pe ispită

Că au livrare gratuită,

Mi-am luat şi accesorii

Care sunt obligatorii.

Soluţii vreo două trei

Am luat tot de la ei.

Mi-am făcut aşa, un stoc

Ca să nu-mi pun pielea în joc.

Un minciog şi o prelată,

Pe când vântul o să bată.

Scară…iar pentru filtrare

Un sistem dinăla mare.

După ce am terminat

Totul de achiziţionat

Am primit-o, controlat-o

Şi de-ndată am montat-o.

Foaie verde şi-o lalea,

Am şi eu piscina mea.

De acum căldura mare

E problemă trecătoare.

Am dat fuga în grădină,

Am chemat-o pe vecină

Să ne bucurăm de vară

Dă-o-ncolo de osteneală.

sursa foto: agua.ro

2 gânduri despre “Foaie verde, grâu uscat…piscină mi-am cumpărat

Lasă un răspuns

